Lil Panda
Qari Ziyaad Patel
Thursday, 8 January 2015 • 20:22 • 0 comments

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم

Pernah dengar nama tu? Qari Ziyaad Patel? Tahniah kalau besa. Kalau dak better search! Now!
Hahaha. Takdak aih. Suka hati lewlss nak kenal ka dak.

Suara Qari ni, MashaAllah sedap sangatttt! QUADRAPLE sedap daripada suara penyanyi korea! Hah, amek kau! Hahaha.

Mula-mula kenal Qari ni sebab ada ikhwah kat sekolah yang tiru cara dia baca. Mula-mula tu tak perasan sangat kesedapan bacaan tu. Sebab selalu baca waktu subuh. Hahaha, faham faham la. Waktu subuh memang mata ni. Huhh tahan gilalah! Ya Allah, teruknya aku! Muehehe.

Sekali baca time maghrib baru aku perasan bacaan ni lain daripada yang lain.
Surah Al-A'raaf ayat 40-47
Tafsir surah ni pun. Ya Allah! Sentap!!

Trylah search. Kalau dapat hayati baik baik, mesti nangis punya. Cerita pasal syurga vs neraka.
Rakyat rakyat kat Irshad tu ramai yang dah dapat tiru bacaan Qari nih. Tahniah! Hahaha. Aku try la jugak nak tiru tapi tak menjadi. Paling aku suka ayat 47. Cara dia baca perghh sedap kott! See? Teruknya aku nih. Patutnya suka ayat tu sebab ayat tu ayat Allah. Tapi boleh pulak suka ayat tu sebab ayat tu Qari Ziyaad Patel baca sedap. Hehh, hamba khilaf T^T.


Nih nak bagi hadiah ni. Baca quotes bawah ni :



hayatirosdi
listeningziyaadpatel
ahadnibalikhostel




I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi