Lil Panda
Happy Eid Fitri!
Wednesday, 7 August 2013 • 07:19 • 0 comments

اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَا تُهُ

بسم الله الرحمن الرحيم


Firstly, kita ucapkan ilalliqa' kepada Ramadhan .. huhu~ kenapa laa rasa cepat sangat Ramadhan ni berlalu kan? Doa doalah supaya ibadat kita masa bulan Ramadhan tu diterimaa.. Amiiinn~ :')
Apa persediaan kita menyambut Hari Raya? Baju Raya, langsir baru, Kasut baru, Perut baru?? Well, jaga juga ibadat kita kepada Ilahi okeyh :3.. Oke mercun! jangan main nohh, bising! pecah telinga nie satgi..


.......................................................................................
Sebelum cuti 2 minggu sempena hari raya hari tu.. Aspuri ada main mercun pop-pop ==' ngan bunga api.. Best! pukul 12:30 baru Yati naik dorm.. haha!~ terukkan? ucapan raya pulak pukul 2:30 pagi tak habis lagi.. kesian dekat penyampai ucapan tu.. >.< Well, padan muka jugakk.. Masa iftar jamaie pun best jugakk.. ada  ais-krim, ayam masak .... apa tahhh.. jus epal.. best! tapi macam biasalah, Yati jadi orang agak terakhir ambil makanan.. kita kenaala toleransi.. AMALAN MULIA.. -.-

.........................................................................................
Tahun nie kan satu family Yati tema baju kaler Koko! (Coklat) well, hampa pulak? merah, biru, kuning, hijau, putih??? err.. putih pun ada ka? takpalaa.. kot2 nak buat style kain kafan sikit kaa.. sebab kan orang ramai tak cukup kain sekarang nie.. pakai pun baju tahun2 lepas punya.. sebab tu ketat nak mati! huahuahua.. kadang-kadang tu pulak ada yang jarang .. panas sangat kaa sampai kena pakai baju yang jarang-jarang tu.. klau panas sangat better xyah pakai baju -.- Well, pernah BERKALI-KALI Yati dengar ayat nie.. 

" Wahai kaum wanita janganlah kamu berpakaian seperti telanjang.. "

Ish, tak malu kaa kalau orang tegur.. Haishh,, boleh demam sebulan kalau Yati kena tegur macam tu..Lagi satu, tudung.. mak aii, singkat kot.. jangan pakai lagu tu nohh, huduss bangat *kan dah jadi minah indon*
Apa segala bonggol tak yah naah.. dah laa tudung singkat , bonggol pulak macam unta bertambah hudus laa anda.. *FAKTA.. dengan mekap nyaa 81 inci memang boleh mengalahkan hantu cinaa.. Hantu cina tengok pun boleh jeles.. muahaha*

Well, kaum hawa sekalian, tutuplah aurat anda sebelum saya mengutuk!!! muahaha~ jahat jugakk aku nie yaa..



Facebook!! Jangan dok upload gambar raya sambil buat muka macam ikan tak cukup oksigen tau! Mulut senget, pipi kembung.. macam orang gilaa la pulakk. Huduhh! Delete buang laa.. buruk macam beruk? errr, tak kot beruk hensem pa,.. hahaha! Dah-II stop merapu.. oke.. Selamat Hari Raya, semoga berbahagia dan selamat menutup aurat! Tak tutup aurat aku tembak ! haha!~


Assalamualaikum ~! 






I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi