Lil Panda
ღ Diary 0712 ღ
Wednesday, 19 December 2012 • 01:51 • 6 comments

السلام عليكم

بسم الله الرحمن الرحيم

Okelah, tahun 2013 dah mula cemburu apabila geng 0712 SKPG terlalu enjoy tahun 2012 nie... Jadi, 2012 terpaksa memberi ruang kepada 2013 pula.. Namun, kenangan pada 2012 takkan dilupakan.. :') Ukhuwwah Fillah 

#Apa yang aku merepek kat ayat di atas tuh? Sungguh aku tak boleh jadi novelis kan?

Hurmm, rasa sedih, happy , gembira *happy dengan gembira tak samakah?* semua berbaur dalam hati aku sekarang nie.

Yati ada pesanan untuk semua orang!

1. Dear SKPG, I'm going to leave you, yes! it is really hard to do, but life must go on is it?

2. Dear 0712, in this year , I mean 2012 .. All of we have do the best for our important examination.. Which is UPSR~ Well, I'm gonna miss all of you and our memory of course :')

3. Dear 6 Arash, All of we are very cheerful... *oke Yati takleh sambung bahasa inggeris dah.. Takut broken english pulakk satg .. habis drop waterface! ahahaha!!* Terlalu gembira sampai bergaduh sana sini.. Untuk pengetahuan hmpa! Aku saaaaayang hmpa sgt sgt! Aku macam tak mau jaa masuk sekolah menengah... Walaupun ramai kata batch kita ni banyak bodoh sombong, berlagak pandai, gedik, galak dan baanyak lagi.. Tapi kita semua nie kawan kan? Kita nie enjoy walau gaduh tak berhenti~ Kita ni peramah.. Walau pun tak sangat~ ahaha! Apaapapun, kita tetap satu kelas , satu sekolah, satu MALAYSIAA! *apakah??

4. Dear Banat 6 Arash, hmpa ingat dak lagi masa kita pi Pendang? Kita pi kem kat Hotel Seri Malaysia? Kita pi PLKN? Kita pi perkhemahan kat sekolah? Kita pi Bukit Bendera? Memang semua best best kan? Rasa macam nak ulang jaa setiap saat kita dok main sama2.. Kita belajar sama2.. Main dlm kelas.. Main masa PJ, Kita balik lambat pastu dok gossip kat kerusi MPSP tuh? Kita tipu budak laki kata cikgu maii, Semua memang tak dapat dilupakan.. Aku saaayang hampa! Hampa janji tau! Ukhuwah Fillah ! Bila masuk sekolah menengah nnti jgn laa sesama kita jadi lain, I mean musuh sesama sendiri, Lupa kawan, Gadoh. Aku nak tengok kita semua berjaya,.. Aku nak semua amik PhD! Boleh dak? Klau boleh kita buat reunion setiap tahun, Kita buat grand2.. dekat kantin sekolah? HAHA! okeyh laa.. tak larat dah nak lap air mata nieh.. Aku cuma nak kata AKU SAAAAAYANG HMPAAA!

enjoy our memory 







Yeahhh! where is me? Dekat tulisan twinkle star tu of course! :)







I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi