Lil Panda
Picasa3
Saturday, 23 June 2012 • 08:33 • 0 comments



hari ni yati nak cerita pasal picasa3!!

alaahaaii, comel dak gambo kat atas tu.. :) nak bagitau dia edit lawa la tuh
haha!! tak dak laa.. sebenarnya aku kekeringan idea.. disebabkan peperiksaan UPSR yang akan tiba membunuh aku tu.. takuuuut..
lagi satu nak habaq.. aku dah ada watermark.! muahaahaa... yang tulis 'TwinkleStar :)'
tu.. simple kan?? kena laaa simple2 kalau terlebih susah pulak.. haha~ alasan..tak reti buat habaq laa tak reti . ni tak! pulun terlebih.. nak tengok hasil tangan edit by aku n my sis! 

tgklahh kalau takdak rasa nak termuntah..~

\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
/
\
err.. takdak haha! tgklaa kalau aku terlebih rajen nak edit lagi..
^^ Kalau marah kena juall ^^



I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi