Lil Panda
The BEST trip!
Thursday, 14 June 2012 • 04:37 • 0 comments


Assalamualaikum!~

muahahaa.. hari rabu a.k.a kemarin (13/6/2012) yati dan murid2 tahun 6 yang lain
ada lawatan sambil belajar di SMKA Al-Irshad , Zoo Taiping & MRSM Taiping.. memang best gilaaa tau!
kat SMKA Al-Irshad tu biasa2 jaa .. sebab aku dah selalu pergi.. jadi tau laa sikit2 tentang selok belok tempat tu..


Masa kat Zoo Taiping tu laa yang best tu .. dapat jumpa kawan.. :)
jumpa monyet dan baaaanyak lagi.. nak cerita pasal kisah orang utan.. 
masa lalu kat situ.. kami ambil gambar orang utan tu..TIBA TIBAA....
dia baling batu kat kami.. haha~ kami gelak tak henti2..
memang lawak habis.. ni laa orang utan tu...
how dare you!! :D
haha! cutee kan orang utan tu .. :P

malas laa nak taip panjnag panjang.. tgk je laaa gambar2 kat bawah nie.. 

aumm.. harimau malaya berenang .. haha~!!





puteri n hanis. :D

Aminah.. budak paling... rendah dlm kelas aku.. tapi dia comell

peaceee ^^

monyet tu semaartt aaa.. posing siap~

flamingo





ok that's all .. meluat nak taip panjang berjelaaa..



I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi