Lil Panda
Haters???
Thursday, 10 May 2012 • 01:04 • 0 comments


*perghh.. ayat menusuk jantung

wow! haters tu.. taksangka..

budak umur 12 tahun yg takdak pengalaman ber-blog
ni tiba2 ada haters.. adakah aku mengenalimu wahai haters..
or maybe you know me..?

kalau kenal add laa saya.. please.. teringin nak berkenalan.. ^_^
ikhlas dari hati wokkk..

takpaalah kalau nak benci pun benci laa..

memang kau haters kat aku ke?

seriously???!!

I'm RUDE!!

hey!! tengs~  alhamdulillah.. kau telah memberikan aku pahala percuma
di blog.. 

kan biasanya macam nie:

GA! hadiah free

CHURP-CHURP! duit melambung

CBOX?!! pahalaa.. (sebab ada orang macam kau)

banyak banyak terima kasih laa nohh.

dah laa tak kasi url fb / blog / email

kalau tak dah lama aku bagi LOMO AQUAPIX for free..

nak ?? cepat mengaku..

:) peace !! keep smiling walaupun hati terguris dek terkena pisau potong buah!!

hehe..







I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi