Lil Panda
Hadiah hadiah GA yang saya menangi!!
Thursday, 24 May 2012 • 04:32 • 5 comments


haha! hari ni kekeringan idea.. sebab tu laa nak tulis merapu saja..

hadiah yang saya menangi dalam tahun ni ialah..

bukan gambar sebenar* haha!!

ahah! contact lens.. best kan? haha! yelaa.. aku tak sentuh pun lagi..

takut nak pakai.. rosak mata aku kang..haa! sapa nak tanggung?!!
hehe.. 

lagi lagi?!


yang ni ada entri nya.. yang ini

lipgloss.. tapi bukan macam tu laa. jenama avon laa jugak..tapi lain sikit.

lagi sati inner tudung.. tapi cari gambar takjumpa.. tgk jelaa entri tuh..


aku dapat mende ni jugak.. haha! asyik2 lip-lip-lip kan? so what? hadiah aku..
haha..

lg? haa! yang ni paling aku eksited sekali..

drpada kak unaa.. blogger yang cute tuh..

contoh je..korang nak? klik gambar tuh..


tapi kena beli ek.. bukan free..

lagi?

header.. tgklaa kat blog aku tuh..


hah? comelkan?

dan yang terbaru.. 

CURSOR NAMA!! TGK! TGK!

nanti akan yati guna.. hehe.. bertuah blog ni ye..

JANGAN JELES APABILA MEMBACA ENTRI INI.. BANYAKKAN 
MENYERTAI GA YANG HADIAH DIA OHSEM.. (haha! semua GA hadiah dia ohsem..)








I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi