Lil Panda
Esok aku akan bekerja
Tuesday, 1 May 2012 • 06:07 • 0 comments


ish! apa pulak entri merapu yang aku nak korang baca ni.

bila masa pulak aku dapat kerja..

actually esok dengan penuh debarannya..

ada pertandingan
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
CHORAL SPEAKING

huh.. punya la nak suruh orang scroll ke bawah..

disebabkan hari ni cuti pekerja..

murid - murid sekolah macam aku ni pun cuti la..

muahaha.. awat? ingat tak penat ka belajar..

hari hari menatap buku.. bila tenung lama lama

rasa macam nak bakar ja buku tu.. 

okela aku dah start merapu..

untuk menghentikan ke-merapuan 

aku tuh..

aku akhiri entri ini. dengan ucapan


SELAMAT BERSEKOLAH 
A.K.A
 BEKERJA ESOK!!





I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi