Lil Panda
Aku sakit hati! :(
Saturday, 5 May 2012 • 01:40 • 0 comments


kenapa ni?!! kenapa ni??!!!

ni pasal baru balik kem la ni.. 

rasa macam rugi je yati pergi..

yati tak nak tulis benda teruk2 yang terjadi..

just nak luah perasan ni..

sampai nangis2 kowt.. bukan sebab rindu mak.. sebab lain..masalah peribadi

Ya ALLAH.. betulka doa orang susah senang dimakbulkan?

sedih aku.. fobia sangat sangat..

"K fine.. saya dapat lupakan stress di sekolah dengan 
menghadiri kem..
Saya dapat lupakan peraturan sekolah buat sementara..
Saya dapat enjoy suasana di kem..

Tapii..

Saya tak dapat lupakan agama saya.. 
Memang.. aktiviti lasak untuk menyihatkan badan
tapi tolong berpada la..

jangan sampai aurat terdedah..

Sesungguhnya saya sudah melupakan sekolah..

tapi saya tak lupakan agama saya..

JIHAD FI SABILILLAH..!!!!!

| CRYING :(  |





I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi