Lil Panda
Superb Blogger
Tuesday, 10 April 2012 • 22:48 • 5 comments

Assalamualaikum~



okay la super blogger bagi aku yang betul-betul superb ialah..



Kak Lyssa


Bagi aku , blog kak lyssa sangat la terkenal.. 
sapa yang tak pernah masuk blog kak lyssa .. aku taktau
nak cakap apa la.. jom lawat blog kak lyssa sambil follow!

seterusnya

Kak Qistina


kalau nak tahu.. aku pengguna blogskin dia.. haha
janganla kata aku pandai edit.. tapi puji la kak qistina kita ni..
hehe..blog dia memang kemas n simple je..sedap mata memandang..
lagi satu yang menjadi feberet aku.. warna di blog dya sangat ceria..
dia pulak peramah orangnya.. jom lawat blog kak qistina sambil tekan churp2 dia..

next..

Kak Amanina


blog ni lagi best.. seronok ja baca entrynya.. simple pulak tu..
dia seorang blogger yang peramah.. setiap kali orang tulis komen
dekat entri dia.. pasti dia balas.
dia peminat spongebob.. huhuhu tak sangka.. aku pun minat jugak..
blog dia ohsemm .. tuan punya blog pun comey ja..
okeyla .. yati doakan akak dapat A+ dalam SPM akak..

lastly..

Kak Una


terselit jugak gambar akak yang cute tuh..

blog ni memang la sangat simple but cute..
colour pinkish +greyish lorh..tuan punya blog pun kiut ..nak kata apa..
hurm.. entri dia best..tutorial n freebies dia banyak membantu aku..
aku ada join giveaway dia.. hadiah nya lumayan sangat.. oke iklan jap ye..
jom join ramai ramai. klik sini.

memang superb kan?

apa lagi .. jom la follow..






I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi