Lil Panda
Serius?
Thursday, 12 April 2012 • 02:24 • 2 comments


waa! waa! waa! (nak gila dah kot aku ni)

excited gila nih.. kak lyssa komen entry aku..

walaupun kak lyssa cuma seorang blogger terkenal tapi..

aku dah rasa macam dia tu artis...

hehe.. rasa macam dapat autograf la katakan..

tak percaya? ingin bukti

ni dia!


nampak...

bukan aku curi mana2 ya.. berdasarkan entry bodek ni peace^^

patutla.. entry bodek hahakss!

takpala. betolkan blog diorang memang superb sangat sangat sangat!

okay.. tadi aku try edit pic kat pixlr.com

nak tengok hasil ni dia..

my the only little brother in my family..cute rite? okay aku perasan..

hasil tangan yang keras macam batu -photographer- 

macam tadi.. cuma editnya saja yang berlainan


aku yang mana satu..
yang duduk di kiri tuh.. ouh kay.. muka aku spoil gambar ni.. aku tau. tak payah cakap..

hehe.. aku ketinggalan zaman.. sebab tu tak tau pixlr.com ni boleh menjadikan
gambar aku yang burok tu jadi cute..cute ke? cepat cakap cute .. kalau tak bunuh korang
muahahaahaahaha!!
okeyh .. assalamualaikum!





I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi