Lil Panda
Faktor cuaca
Tuesday, 3 April 2012 • 02:37 • 2 comments



tigaa!!! 
uitt~ apasal tiga pulak.. :)

korang cer sebut tiga.. korang pasti akan tersenyum..
hehe.. 

hurmm. hari ni ada MTQ peringkat daerah..

okay fine.. aku dapat no.2 , oke la tuh...
tapi takdapatlah merasakan peluang pergi peringkat negeri dan kebangsaan..

sedih gila.. tapi takpala.. markah tak beza banyak pun..
itu tidak mengecewakan.. ^_^
hari sabtu & ahad hari tuh.. aku pergi kem SMART..
belajar cara nak guna otak kanan..haha~
aku belajar banyak benda ada yang best dan ada yang tak best
yang tak best tu masa nak tidor la..
aku kena tidur tingkat atas..fuhh.. gilaa la.. kena
buat aksi memanjat ala monyet la aku jadinya..
nasib la orang sebelah aku tu kawan aku..kalau tak .. habis la..
aku bangun seawal.. 3:45 pagi..
takpatut tau dak.. sebab .. orang gerak yang gerak aku tu
kata dah pukul 5:30pagi..aku punya la kalut..
tengok kat jam, baru pukul 4 pagi.. masa tu aku dah siap mandi..
huh.. gila geram la.. =.=
tapi takpalah..dah bangun boleh la kemas barang awal-2..
tu ja kowtt cerita aku.. ok ASSALAMUALAIKUM..



I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi