Lil Panda
Pantang Larang
Monday, 5 March 2012 • 00:34 • 0 comments


nampak tak tajuk kat atas tuh? 

PANTANG LARANG

ha! nampak dah!
pantang larang?
macam orang nak mengandung pun ada..
hahahakss!sebenarnya.. pantang larang ni pasai aku tak leh minum air ais..

alolo!~ aku nak jugaa! nak jugaa! ... :(

terbeliak biji mata aku tgk air nie.. 

selain air nie..makanan kegemaran aku pun aku tak leh makan..
adoaii! sadiss betoll..

wau! ais cream baskin robin..~!!


memang aku nak sgt-II la makan ais krim lepas habis MTQ..

takpala..sabar, kena la jaga suara kalau nak menang MTQ kan, kan, kan?


okeyy that's all..

(sebenarnya saja letak gambar sedap-II , bagi org tgk tak berkelip mata tuh)



I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi