Lil Panda
Majlis Tilawah Al-Quran
Thursday, 22 March 2012 • 03:22 • 2 comments





Ya Allah , habis getar kaki aku nak tulis entry ni..
nervous gila kot.. dah la hari selasa ni a.k.a. 27 haribulan 3 pada tahun 2012..
akan diadakan MTQ (majlis tilawah al-quran) peringkat saringan

yang akan diadakan di Sekolah Desa Murni..
aku taktau tu sekolah menengah atau rendah.. yang pasti sekolah BARU!!
haha!

aku baca surah AN-NISA'
tarannum yang aku kena buat tu semua yang harkat tinggi-tinggi punya! 
jadi  susah la.. aku pun belum cukup sihat lagi ni..
tapi.. aku akan usaha sampai peringkat kebangsaan!
insya-ALLAH..

sekolah aku hantar 4 orang peserta tilawah (p) termasuk aku
2 peserta tilawah (L)
1 peserta hafazan (p)
1 peserta hafazan (L)
3 peserta bercerita (p)
2 peserta bercerita (L)

ha! tilawah sampai 4 orang~ haha!

sejak aku masuk tilawah.. aku telah menganggap Kak Nurussyahamah Taqiah 
sebagai idola aku.. sebab dia pun masuk tilawah..
sampai peringkat antarabangsa pulak tu!
pastu ditawarkan masuk Adik-Adikku..


syook gilaa.. duit dia mungkin nak dekat 30 ribu dah kot..


.................................................

ni gambar masa dia jadi juara adik-adikku

banyak kejayaan dia..
umur dia baru 13 tahun..

UPSR pun 5A! bagus kan?!


okey that'all


btw,

"doakan aku berjaya masuk peringkat kebangsaan dalam tilawah tau!"






I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi