Lil Panda
Happy Birthday?
Saturday, 3 March 2012 • 23:05 • 0 comments




hellow!  
happy birthday?

tu tajuk untuk hari nie..
kenapa aku tulis pasal birthday pulakk?

because today is my birthday...
okey! aku makin tua..

dh 12 tahun aku tinggal kat bumi nie..
(sebenarnya aku taktaw nak tulis apa = =')

okey..lepas birthday aku, mesti aku buat k/p kan..

takdapat ku bayangkan muka aku nie macam mana..
adakah macam nie
|
|
|
|
|
|
hahaha! confirm aku takmau..
buat cacat k/p tu ja..
haha!

....
hari sabtu kemarin..sekolah aku buat merentas desa..
aku dapat no.1! yeyeeyeeyee~
(nampak sgt tipu.)
actually aku dapat no. 1 dan 1
faham?

penat gila..nasib hari tu berangin dan mendung..
eh! bukan mendung.. hujan rintik-II..
percaya tak? lari dalam hujan..
itu yg aku hairan bin pelik tuh..
pening habis kepala aku lepas lari tuh..

kesian aku..~

okeyh! that's all..

ASSALAMUALAIKUM




I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi