Lil Panda
Contest Aku Suka Makan Coklat !!
Thursday, 15 March 2012 • 03:02 • 0 comments



Wah!

terkejut ada jugak contest sebegini..
suka!!!






nak join ka? klik sini

Nak Join ?? Cara-caranya :

· Follow Blog INI
· Copy and paste gambar di atas beserta link blog ini
· Buat satu entry mengenai Contest Aku Suka Makan Coklat !!
· Berikan sebab kenapa anda suka makan coklat
· Tag 3 blogger lain
· Tinggalkan link entry anda di Comment Box


Sebab:

  • Coklat tu sweet sangat.. oh teringat kat Vanilla Coklat.. hehe
  •  ia ada banyak khasiat.coklat kaya dengan antioxidant. Ia juga dapat mencegah penyakit sakit jantung dan kanser (tak pasti betoika tak, ini hasil carian dari Mr. Google)
  • Coklat ni dapat hilangkan stress, contohnya bila aku balik sekolah, mesti rasa stress sebab belajar pulun sangat (pulun sangatka?)..jadi untuk hilangkan stress.. aku akan panggil Coklat!!
  • Coklat ialah makan ringan paaaaaaaaling sedaaaap..bagi aku..



Oke tu sebab aku suka coklat..bila ada orang jual coklat mesti aku nak beli..
tapi hasrat tu aku simpan dalam hati aku jaa..nanti orang ingat aku kebulur..
lagipun aku nak simpan duit..(cehh , ayat berjimat-cermat).
Tak kisah la coklat sedap ke tak..aku ambikk ja..(terukkan?)
tapi, ada orang kata coklat dapat menggemukkan badan..
tapi tu salah!!!
yuhuu! lepas ni bolehla makan coklat banyak2 kan..


lagipunn aku tengok hadiah contest ni sampai terbeliak biji mata aku ni..
huhuhuhuh


okey la..
Bismillahirramanirrahim.. 

aku akan tag..



okey hope aku menang!






I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi