Lil Panda
Aku kena rasuk?
Tuesday, 27 March 2012 • 04:17 • 2 comments



fuhh! apasal pulak tajuk tu jadi macam tu..


sebenarnya tadi aku baru je balik sekolah.. so?

uitt! sabar dulu.. nak cerita la ni..
hari ni.. 27 / 3/ 2012 bermaksud .. hari ni MTQ!!
aku kan masuk tilawah , kalau nak tau cerita awal dia klik sini
aku peserta yang ke-32..
tapi ustaz tu suruh aku baca awal-2 , kononnya aku juara menunggu (haha! wekk ~perasannya)
aku pun baca la.. ada yang tarannum nahawand tu kan kena tarik suara 
tinggi-tinggi.. oke masa buat suara tinggi-tinggi takda yang jadi suara pecah berderai..
faham?
tapi habis ja aku tilawah , aku balik kat tempat aku duduk tu..
semua tengok aku plus buat muka pelik jaa..
serious! takut aku..
pastu Najihah kata ada orang kata kat aku

"Budak ni kena rasuk ka?"

jerr! hang tak tau yang tu kena tarik tinggi-tinggi dah la..
janganla cakap macam tu.. sakit hati weehh.!
kalau hang nak tau sangat yang tu jawabul jawab! cari dalam youtube..
orang lain buat suara macam mana..
haishh! ni mula nak guna ayat kasar ni..
aku dengan muka yang tak tau nak tafsirkan macam mana.. aku pun keluar dari bilik tuh...
ustazah kata kat aku.. "amboi ! yati baca kuat sungguh! sampai dengar kat tingkat bawah..
haha! malunya~
takpalah..janji aku dah usaha bagi baca elok-elok..
oke tu saja.. malas nak tulis panjang lebar , nanti nak buat kerja sekolah yang bertimbun macam
................(sila isi sendiri)

:)




I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi