Lil Panda
First of all
Friday, 24 February 2012 • 23:13 • 0 comments



okeyh..  dah jawab salam dah kannn..? 
kalau korang nak tau..blog yang lama tu dah ter-delete ..macam mana boleh  TER pulak..!
taktaulah ..TER tekan kowt..haha! banyak nya TER!!

secara rasmi inilah blog yang ke -________ (cuba teka) sapa dapat jawab bagi seringgit..
okey tak dapat jawab kan.. jawapan dya 5! sapa kata jawapan dya 5 tadi..ambil duit seringgit dalam 
tabung hampa sendiri..haha!


terkejut! haha!~ serius~ dh 5 kali buat blog tapi tak menjadi..oke kali ni try guna blogskin..senang ja
takyah dok edit-2 sampai nak tercabut mata..
hehehe~

ermm..minggu lepas iaitu minggu peperiksaan..kami ada UPTP 1..apa dya tuh?

kalau nak tau sila angkat kaki..
okelah aku pun tataw sebenarnya.. 


sepanjang peperiksaan oke ja..semua senang..
tapi bila cikgu periksa kertas..tudia! belambak salah!


secara kasar nie result aku..

BM (Pem)- 93%
BM (Pen)- 90%
SN -88%
BI - 84% 
MT - 97%

ermm..secara keseluruhan taklah cemerlang sangat kan..aku target semua 95% ke atas..
MT aku target 98% sebab senang sgt~ nak wat camna aku careless..

oke ni nak cerita pasal result UPKK.. pernah dengar takk..
kalau tak pernah.. korek telinga guna cangkul..
aku dapat 8A alhamdulillah ..
tapi sepatutnya dapat hadiah tapi..dya amikk yang peratus tertinggi ja..
sebab ramai sgt yang dapat 8A..
walaupun geram ..tapi bangga sebab tahun ni tak sangka ramai sgt  haha! 
okelah tu saja kowt..awai-2 takleh buat entri panjang-2.. nnti org kata 
aku gilaa..haha 



ASSALAMUALAIKUM



I might never be a good writer but apparently I wrote from my heart



Diary About Link Stuff




Template By: Umi Humaira
Big helped: Wana
Le Boss: Hayati Rosdi